2014. augusztus 28., csütörtök

Életem legdurvább időszaka

Hogy melyik volt eddigi életem legdurvább időszaka? És mi köze van a babatápláláshoz? Elárulom.

Eddigi életem legdurvább, azaz legnehezebb, legmegterhelőbb időszaka az volt, amikor megszülettek az ikreink. A szülés utáni első hónapok általában nagyon nehéznek bizonyulnak az édesanyák számára. Nem is csoda, hiszen az új jövevény teljesen felforgatja az addigi életüket. Az éjjel-nappal folyó, időnként szinte egymásba érő etetések pedig nagyon kifárasztják az anyukát.

Nemrég barátnőmnek ikrei születtek, ez adta az apropót a visszaemlékezésre. Persze az emlékek idővel megszépülnek... ugye?

Életem legdurvább időszaka

Barátnőmnek ikrei születtek. Egypetéjűek, két kisfiú. Van már egy két és fél eves kislánya. Nemrég azzal hívott fel, hogy nincs-e ötletem, mit csinálhatna a picikkel, mert nagyjából egy hete minden este 8 és 11 óra között üvöltenek.

A poszt folytatását itt olvashatod el:

http://nofeleseganya.cafeblog.hu/2013/10/12/eletem-legdurvabb-idoszaka/


                                                           A kép forrása: nlcafe.hu

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése